♥ trött..

jag är fan skit trött.. tycker ändå jag sovit hyfsat lagomt! har dock ont i huvudet, vaknade vid fem när jepser kom hem,o hade så jäkla ont i huvve. O inte hade de gått över tills jag klev upp vid sju heller. jäkla skit!
Har skickat iväg barnet till skolan, o karln till Ramsele! Eller ja, än så länge e dom väl i stan o fejjar.
Själv ska jag infinna mej på bilbesiktningen 10.10 roooligare kan man ju ha! O Sen ska jag infinna mej på Fornborgen för jobb klockan 13.00..
Sjukt osugen,då jag faktiskt inte alls riktigt är iform.
När jag kliver av imorn tar jag med barnet, min vän&vapendragare och hennes plus en, o far till Ramsele!

Nu ska jag ta nån alvedon, och hoppa in i duschen.. Eventuellt gör det susen.






Era tankar..
Postat av: Tirja

Hoppas du piggnar till vännen! <3



Är riktigt avis på er, jag vill ju också åka :( Men men det kommer väl fler år! Ta mycke kort!!!



Kramar <3<3<3

2011-09-23 @ 09:57:36
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0