♥ Klagomur..

en sån här dag, som jag i tanken längtat efter. Ledig måndag,efter jobbhelg.
Jojo, somnade om efter jag skickat iväg Lowa med skoltaxin. Förstår inte varför egentligen?
Hade ju som sovit klart mina timmar. Vaknade igen vid tolv, och mådde såå jävla tjyyvens så fy fan.
Ont överallt,hungrig och bara BLÄ!
O om möjligt på världens sämsta humör dessutom.
En riktig villbaragrina-dag. Kanske kan behövas iofs, när jag tänker efter så har jag ju faktiskt inte grinat på snart en månad. Då tömde jag väl iofs allt,flera gånger om. Sen stängde jag av.
Avstängning plus brist av nikotin känns som en taskig kombo. Faktiskt. Men jag ska fasiken sluta snusa, så är det bara. O det går faktiskt inte så jävla dåligt ändå. Finns ju saker som går betydligt sämre, om man säjer så.
O fan va pengar jag ska spara, kanske vi kan ta oss utomlands till våren iaf! Jag vill.




Meeen,allvarligt. Idag vill jag bara skriiika rakt ut, grina och bara aaaaah!
Faaan,också. Va jävla less jag är. O vädret gör ju inte direkt saken bättre. Helvete!

Känner mej som en robot. Äta,Sova,Jobba,Äta,Sova,Jobba. Vad hände med livet liksom?
Vart tog det vägen? Ungefär så känns det idag. O näe, så jävla illa är det ju inte, egentligen.
Men just nu känns det bara så. O just nu känner jag för att gnälla.
O det tänker jag göra här, bara för att jag kan liksom.


Nu kom lillfisan hem ifrån skolan också. Mitt älskade lilla hjärta!
Hon fyller mej med så mkt kärlek att det ibland gör ont i hjärtat. ♥



Men Ibland blir jag rädd, hur ska jag klara av allt?


Näe, Ska ta o kika på "Hur många lingon finns det i Världen" med Lowisen nu..
Jag o karln gjorde ett försök o se den igår kväll också, slutade som alltid. Vi somnade.
Dock med det undantaget att han somnade före mej, brukar vanligtvis vara tvärtom.
Jag är verkligen ett totalt hopplöst fall,vad det gäller o kolla på film.



Annars i helgen då!?
Jobbat,jobbat o jobbat. Käkade god middag på LillaSiam i Lördags tillsammans med trevligt sällskap. Sen hyrde jag o Lowisen film, o for till Vålbacken och mös! ♥

Igår, blev det en sen med mysig middag hemma.  O sen grillade vi marsmallows(stavas?) - nån idè som Jesper o Johan hade.. Faktiskt en av deras bättre. Sen somnade vi som sagt va. Inte Johan då, han for hem..och somnade.
Behövde inte jobba inatt, eftersom Micke är en pärla. O ville så gärna jobba. O eftersom det blev så bökigt med Lowa,då Jesper började fem imorse. Finns liksom ingenstans o göra av ett barn den tiden på morgonen.. Så passade det ju perfekt att han tog det åt mej.

O det känns som att vi överlever utan dom natt timmarna också, om man nu får tänka så!? Får ihop mina timmar ändå.  I veckan vankas dock bara kvällsjobb. Det är ju sådär, meen jobb iaf! :)
Just nu längtar jag bara tills lönen rullar in i slutet av den här månaden. Då ska jag banne mej inhandla lite kläder till mej själv, o kamremmen ska bytas. Roliga och tråkiga utgifter. Men nödvändiga båda två.



Näe, nu filmmys med dotra!


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0