♥ Annandag Påsk

O jag sitter på jobbet, slutar sju imorn bitti. Sen jobbar jag Onsdag på dagis, men sen är jag fasiken ledig i FYRA dagar! Det ska bli så jäkla gött. Efter en tolvdagars arbetsvecka,känns det mer än bra.
O jag ska bara göra saker som jag mår bra av!
Försöka komma ikapp livet lite liksom.

Påskhelgen har mestadels spenderats här,på jobbet som sagt. Men har faktiskt hunnit med lite annat också.
 I fredagskväll blev det en mysig Påskmiddag o trevligt umgänge tillsammans med Jänet&Christoffer.
 O i lördas packade vi oss iväg upp till fjälls,direkt efter jobbet.
 Åt middag där,o umgicks en stund innan vi for hem o tvärsomnade.
Igår efter jobbet, blev det en liten utgång. Middag och helkväll på CaptenCook. En mycket trevlig och rolig kväll! Idag har vi legat i sängen,halva dagen o bara surrat o myst.

Men vi har även blivit klippta o snygga i håret, samt fått Äppelkaka av Jänet! ♥
Sen for vi till Älven, o åt god mat tillsammans med Mamma,Håkan och Mormor också. ♥ 
Innan jag slutligen styrde kosan mot jobbet.

O här ska jag som sagt va tillbringa natten.
Har laddat upp med Bonesbox, och böcker och hoppas på att natten ska gå fort,som tusan!


Hoppas alla haft en mysig Påsk,och gjort saker ni velat! ;)


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0