♥ Fullrulle

frånvarande, det är mycket nu..
Jobbat tamejtusan hela helgen, den har dock gått riktigt fort. Satan,så jag trivs på mitt jobb! :)
I måndags blev det först jobb på dagis,o sen som assistent! Så de blev lång dag,av den från början tänkta kortdagen.. jaja, pengar blire ju!

Fast jag kan inte låta bli att längta tills nästa tisdag morgon,då jag kliver av denna monsterperiod av jobb!


Idag slutade jag dock vid halvtre, så jag tog med mej Lowisen o for till mormor.
Mös,surrade strunt o åt gomiddag! Det var inte alls så dumt. ♥
Välbehövligt för oss alla.

Vid åtta kom finaste MammaMu o hämtade oss,o såg till så vi kom hem! Det är dock en helt annan historia..:) Halvvägs hem inser jag att hemnyckeln,har ju Jesper... Meeen yeeeey!
Det var bara att skamset knacka på hos gamfolket på gårn,o förklara att vi hade låst oss ut..haha!
Jomensåatte.

Igår lyckades jag stjäla grannens(på jobbet dessutom) parkeringsplats, joorå! Förstår inte riktigt huur jag lyckas alla gånger?

Tror jag ska äta mej en glass nu, o ladda inför morgondagens Påskfirande på dagis!

Måste försöka handla nå roligt påskägg till lillfisan också. Innan fredag helst. Då det låter som att hon följer med morfarn upp till fjälls över helgen. Om hon nu kan bestämma sej.. Kul för henne isånafall! :)


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0