♥ Hiss&Diss

Pizzan som jag längtat efter halva dagen,var inte så god som jag trodde. Var tydligen inte så jääkla sugen på det,som jag först trodde. Såå,den dissar vi. Lika så, det låga bs som blev,eftersom jag inte åt så mkt som jag trodde,när jag tog insulinet. Vilket i sin tur ledde till den klassiska afterlågtblodsocker huvudvärken, som är som bakishuvudvärk,fast annorlunda.

Hissar gör jag dock, att jag faktiskt tog mej ut på en promenad idag också. O att lillfisan, hängde på och cyklade. O även cyklade upp för hela mördarbacken hem hit.
Mammas,duktiga tjej! ♥

Nu ska jag göra mej två hårdbröds mackor, med fetaoströra på o ett stort glas mjölk till.
Sen ska jag faasiken, ta en lång,skön och framförallt varm dusch,för att senare krypa ned under täcket tillsammans med min karl. ♥
Exakt så rolig är jag en fredagskväll,som denna.
Är en trött tjej,just nu.


Era tankar..
Postat av: TiNAWiNA

Jag tycker om ditt glada välmående jag, tappa inte bort de Göllet! ♥

2012-04-14 @ 00:57:55
URL: http://winatina.blogspot.com

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0