♥ Migrän o djävulskap.

Igår började Lowa få ont i magen. Rätt rejält dessutom.
Efter många om och men,somnade hon i våran säng.
Imorse vaknade jag redan vid fem,med huvudvärk ifrån helvete.
Vid halvsju insåg jag att det här kommer aldrig att gå. Bara o ringa på jobbet,och sjukanmäla sej.
Sen spydde jag som en gris. Grinade,snorade och förbannade den här jäävla migränen,
som man tydligen ska dras med i tid och otid.
Jag orkade inte ens väcka Lowa för att försöka få henne på skolan. (Om hon var pigg)
Vilket senare visade sej när hon vaknat var lika bra. Eftersom hon hade fortfarande jätte ont i magen.
Vilket jag även gissade på, då hon gnytt en massa i sömnen under natten.

Aja, påbörjade försök att nå HC, o vi alla vet ju hur lätt det är. INTE!
Att jag dessutom själv mådde som en påse skridskor, och heelt ärligt bara ville ta bort hela huvudet.
Grinade jag bara.
Men efter tre timmar, o ett gäng påringningar. Varav jag lämnat telefonnummer för att bli uppringd huur många gånger som helst. Ringde jag sjukvårdsrådgivningen. O vips! Så hade vi 20minuter på oss,att ta oss till HC.
Väl där visade proverna på en rejäl urinvägsinfektion.
Såå,nu hoppas vi på att penicillinet börjar verka rätt omgående.
Så det kan bli skola och jobb,på torsdag iaf!
Stackars lillfisan, förstår om hon haft ont!

Migränen har lagt sej, känner mej mest bara bakis nu. O dödsångesten som infinner sej när man mår som sämst under migränen är som bortblåst! ;)


Nu inväntar vi herrn i huset, och hoppas på en myskväll! ♥

Morgondagen kan bara bli bättre, hemma blir vi dock.
Så då kanske man t.om får en liten sovmorgon.. Hoppas kan man ju alltid! ;)
Har blivit som en liten pensionär nämligen, o vaknar runt sju..
Aaah. Jag som älskar o sova.
Frustrerande. ;)


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0