♥ Parfym

Jag ♥ min parfym,som jag alltid använder.
Tyvärr har den tagit slut, men idag beställde jag en ny! :)
Så jag Hoppas verkligen den kommer så foort,som möjligt.

Jag beställer alltid på Nordicfeel.se eller Parfym.se och det är betydligt billigare, än om du handlar på affären.
Ett litet tips bara! ;o)
Fraktfritt dessutom!

Jag vaknade sex imorse. Kuuul.
Låg dock o tjurlåg,o lyckades till sist somna om nån timme.

Dom ringde från labb på frösön också, och ville ha mer urinprov från Lowa. Då det lilla som dom fick igår,inte räckte för att skicka på odling. Så nu har vi slabbat på med det här hemma. Kan tala om att det är inte det lättaste att få en sjuåring att pricka en liten burk.
Aja, de e ju gjort nu iaf.
Bara att hålla tummarna för att det räcker,den här gången.


Usch, har drömt så många otäcka,hemska och vidriga mardrömmar på slutet så det är helt sjukt.
Vart kommer dom ifrån!?
Är ju så att man knappt vill somna, för dom återkommer ju varje natt.
Inte samma drömmar, men mardrömmar. Fy faan.

Näe,ska ta o hoppa in i duschen jag, innan vi beger oss iväg.
Lowisen poppar musik på Spotify och verkar må ganska gott!♥

Så imorn blire skola,o jobb minsann!



Vissa dagar sköljer saknaden över en,massor.
 Så många gånger som jag är på väg att skicka ett sms.
De e så mycket jag vill berätta.
Men jag inbillar mej,och hoppas att du vet,trots att du inte är med oss.
Usch, vad jag saknar dej.
Min lilla kille, älskade vän!


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0