♥ Saknad

Du fattas mej, något så sjukt mycket. ♥
Det gör fortfarande så jävla ont.
Trots att det har gått två månader, känns det som om det bara var häromdagen.
Det går inte en enda dag,utan att jag tänker på dej. Och Saknar dej!
Faasiken,så här skulle det ju inte bli.
Du skulle ju leva för alltid? ♥

Läser gamla meddelanden, gråter ena stunden, ler i nästa.
Älskade,fina vän.
Minnen är allt jag har kvar.
Fina minnen!
♥ ♥ ♥

En dag,då ska vi ses igen! Det måste vi.. Det är bara i en annan värld.


Era tankar..
Postat av: Malin

Fina du, skickar en massa kärlek å kramar till dig! <3



Hur mår ni annars?

Har påsken varit bra trotts jobb? :)

Jag har oxå jobbat, dötrist när alla andra är lediga! :(

Puss å kram <3

2012-04-10 @ 22:29:55
URL: http://ariiba.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0