♥ Hjärtinfarkt

Missuppfattade min kära sambo igår, då han va ute o fixade en massa. En tripp till Umeå bland annat. Jag trodde inte han skulle komma hem förrän tolv,tolv idag alltså. På dagen.
Så jag bäddade ner mig o Lowa i våran säng, o somnade rätt ovaggat.
Vaknar till vid halvtvå tiden, av att nån idiot smyger omkring inne i vårt sovrum.
Vilket givetvis gör att jag får en smärre Hjärtinfarkt, sätter mej upp o skriker, o frågar vem faan det är o vad faan denne gör här!!
"eeh, ja jag bor också här" får jag till svar.
Min kära sambo! ♥
 
Eeh, jaha? Oj, jag trodde inte du skulle komma förrän imorn började jag mumla.
Då hade ju Lowa redan vaknat av min panik, o hon var ju inte direkt lugn. Då jag trodde det var nån vilt främmande människa i sovrummet.
Hon som redan innan tycker det är jobbigt,o somna.
För hon är så rädd, att det ska komma nån tjuv eller nåt.
Jorå, men vid halvtre tiden var vi alla nerbäddad igen, o somnade om.
Hade dock en nåågot förhöjd puls en bra stund.. haha! =)
 
Har jobbat idag, o är nu helt slut o färdig.
Lowa har ätit salladsrester, o jag ska äta nå andra rester..
Karln är kvar i stan, då jag bokat besiktningstid på både bil o vagn till 17.40 idag..
Inte alls nå konstig tid! Men grett o få de gjort! :)
 
Imorn har vi planeringsdag med jobbet, blir nog bra det.
Måste se till o få en himla massa gjort. Hoppas på att det inte blir en alltför lång,o dryg dag bara.
Vore grett o kunna sluta i hyfsad tid, när det är fredag o allt! ;o)

Era tankar..
Postat av: ♥ Tirja ♥

Åh jag hade dött om jag va du!
Haha hur tänkte han där liksom?
Att inte säga att han va på väg tillbaka! Hahahaha
Åh stackars LOWA! Kan tänka mig att hon va lite förstörd!

När tycker du vi ska ta surfiskdejten då?

<3

Svar: Haha,jo men han hade ju saft att han trodde han skulle va hemma runt tolv..Va ju jag som missuppfattat totalt vilken dag/natt.. Typisk mig på nå vis! ;)

Jaadu,när spelar nog ingen större roll! O karln äter vad som helst.. ;)

Puss
Joanna

2012-08-30 @ 18:08:53
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: ♥ Tirja ♥

Haha ja du, men ÄNDÅ, skrämmas så där är inte okej ;)
Anders sa en helg i september ;) haha konstigt va?!
Okej kanske får grilla eller något annat gott vi då! :D
Kraaaam

Svar: Näe, jag tycker inte heller riktigt det.. Haha! :)En helg i September låter ju toppen! :) Åååh, grillade majskolvar.. har fått nån sorts fetisch för det. Kan äta huuur många som helst! Tror jag måste styra upp lite majskolvar ikväll rent av! :)

Puss
Joanna

2012-08-30 @ 23:39:13
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: ♥ Tirja ♥

Men det är ju så gott, majskolvar alltså! Eller majskorvar som man sa när man va liten och oskuldsfull! ;)
Bra du får komma förbi någon dag när du inte har för mycket att göra så kan vi planera :D
Kläderna tog sig ju hit av sig själv!

PUSSSS <3

Svar: Ja, Jesper tog med dom tillbaka till Jimmy,för Mickis skulle träffa dej sa hon! :)Kanske hinner kika förbi nåt nästa helg? Är så jäkla tight om veckorna, eftersom jag jobbar på Rödön, o sen måste till Orrviken o hämta Lowa på fritids. O sen e ju klockan så pass mkt,o man är som en urvriden jävla trasa om eftermiddagarna/kvällarna!
Men om jag slutar tila nån dag, o är piggelin kanske vi kikar bort en eftermiddag i veckan.. ;)

Puss ♥
Joanna

2012-09-01 @ 17:12:09
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: ♥ Tirja ♥

Aha ja se där ^^ Det va dock Anders som fick kläderna för dom kom samtidigt här ute hehe!
Muppen min som inte fatta att det va han hon försökte prata med från början ;P
Jo jag förstår det, men ni är välkomna när ni har tid/ork och tillfälle :D
Vet ju hur det är, man orkar ju ingenting när man jobbat/varit på skolan när man väl kommer hem vill man ju bara soooova!

Puss!!! ♥♥♥

2012-09-02 @ 22:04:14
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0