♥ Kräk&Migrän

Jag har legat som en däckad säl, istort sett konstant fram till nu.
Migrän ifrån helvete,(som förövrigt började redan inatt)  plus att jag kräkts hundra tusen gånger.
Det blir som en ond jäkla cirkel.
Osså får man ju inte upp sockret till dräglig nivå heller,utan man är ständigt halvlåg, o de gör ju inte direkt att migränen försvinner.
Roligare kan man ju garanterat ha det.
O med roligare menar jag just för dagen, att jag betydligt hellre hade jobbat.
 
 
Hade dock turen att Fina Ida kom på besök, med fil&bananer.
Det räddade typ min dag. ♥
 
O med fil&banan samt migrän medicin som faktiskt fick stanna i magen, börjar jag nu sakta men säkert känna mig som nån form av människa igen.
 
Skulle egentligen behöva ta mig in till nån form av civilisation för o fylla på diverse matförråd. Men jag tvivlar starkt på att jag orkar det idag. Får nog bli nån matlåda ur frysen till dinner.
 
Anmälde Lowa till simskola igårkväll, kom på de när vi va ute igårkväll.. O sagt o gjort!
Hade tur, då det fanns två platser kvar. Så hon börjar på Söndag!
Hon kan i stort sett simma, men jag känner att det kan vara bra för henne.
O att det verkligen är en superbra grej att gå/göra.
Dansen får hon nog hoppa över denna termin.
O fotbollen vette sjutton hur hon vill göra med.
Hon har inte velat gå dom senaste gångerna.. Vi får väl se hur det blir,o vad som händer!
 
Nu ska lillfian spela nåt spel på datorn, o jag ska nog inta ryggläge här bredvid..
 
Imorn ska jag må betydligt bättre, har jag tänkt! ♥

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0