♥ Nyfrissad!

Jomensåatte, är äntligen nyfrissad. Satan så långt, o mkt det var.. Ojoj!
Kort o precis som jag vill ha det, är det nu!
Häärligt!
Mys o fika med Jänet,kidsen o hennes mor&bror hanns också med.. :)
 
Igår hade jag o Lowisen finfrämmande av Monkan o ett dagisbarn. Det var trevligt! :) Sen styrde vi kosan mot Morfar, som jag lovat att vi skulle komma till med Pizza! :)
Tight om tid, o halvsnärjigt. Men vi fick ihop det, sen mötte vi pappsen i Sandviken så han kunde ta med Lowa på hennes fotbollsträning o jag o Jesper kunde rulla mot Jamtli, o SmåstadsLiv! =)
Sjukt bra var det! :)
Somnade rätt ovaggat allihop,när vi väl var hemma.
 
Efter friseringen idag, blev det en tur in på apoteket, o sen sväng på Stadium. Så nu har Lowisen nya stövlar inhandlade. Värste tjusiga,som jag fyndade på värste rean! Woop,woop!
O jag medicinförrådena hyfsat påfyllda.
 
Har för övrigt fått en ny kallelse till ögon idag, för en ny fotografering. Den 3:de September.. Herregud! Jag tycker jag verkligen nyss var där ju! Måste nog ringa på måndag o kolla om det verkligen kan stämma?
 
Aja, avslutade dagen hos Svärfar&Dam med världens Godaste grillade middag.
Aldrig förr har mat varit så gott tror jag..O jävlar vad jag åt! =)
 
Nu blir det nog lite Jordgubbar, innan sängen kallar. Får se vad vi hittar på med imorn på dagen.
Det enda måstet jag har, är det där långpannekakebaket.. Men de e ju fort gjort! ;o)
På kvällen ska jag iväg o grilla o mysa med mina fina ass-kollegor!
Det ska bli mys, o jag ser framemot det! ♥
 
På Måndag börjar jobb,o allvar igen. O trots att jag bara har haft två veckors semester, så har jag nåågot slutpåsemesterångest! Gaaasch.
Men när man väl är inne i det,är det ju inte så dumt.. ;o)
Snart ere ju trots allt Jul, o julledigt.. Joorå!
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0