♥ Slappt..

Det har varit en riktig,riktig slappardag här hemma idag.
Vi har inte alls gjort många knop.
Typ gjort sådär lite,att man nästan får ångest för det.
Jag har verkligen inte orkat göra ett jota typ.
Monkan på dagis ringde o surrade i nästan en timme, o det fick mig genast på bättre humör! =)
Hon skulle ta med sig nå kids,o komma o hälsa på oss på Torsdag! Det blir fiinfiint det! =)
Men vid tretiden, då var min kropp nåågot medgörligare iaf.
Så jag duschade, o sen dök Anna & lilla SebastianBus upp!
Lowa sken upp som en sol, så fort Sebastian kom innanför dörren.
Åh vilket charmtroll han är. Den lille mannen. ♥
 
Jag tog o gjorde iordning biffar o donade, så det blev det till middag! Göttans det! =)
 
Efter middagen gick vi ut allihop en sväng. Lowa & Jesper for till skogs o åkte cross/fyrhjuling medans jag o Anna stanna kvar hemma på gårn.
Surrade massa strunt,o bara umgicks.
Sen blev de kaffe o mera surr innan dom for hemåt!
 
Lowisen är ute o gungar nu, men ska strax i säng!
O jag tror jag o karln ska kika på en film, innan sängen kallar! :)
Imorn tänkte jag försöka ta mig iväg med all jäkla återvinning.
O eventuellt ta mig till Hallen en sväng, o säja Hej till Linda & kidsen! Får se hur kroppen mår, o vad dom har för sig! ;o)
 
Måste klippa mig snarast också, ska ringa Jänet, o kolla när vi kan tänkas styra upp det! ;o)
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0