♥ Toasits inköp

Har lyckats pricka av en hel del på min todo-lista för dagen faktiskt!
Började men en tur in på banken med Lowis, sen vidare iväg för inhandling av en ny toasits, eftersom jag höll på o slog ihjäl mig imorse när jag skulle kissa.
Förbaskade skitgrejer!
 
En toasits är förövrigt en snordyr sak.
 
Sen blåste vi till Torvalla, o hängde lite med Tirja,Isak o lilla Aila. Myys! ♥
Vidare o hämtade nya kompostpåsar, o sen till morfar för o hälsa på han!
Det var också mys, o roligt! Han var så pigg,o på bra humör.
När vi for därifrån svängde vi in hos Mormor o sa hej också, o fick oss lite fika! ♥
Handlade sedan lite, o for hem o började med middagen.
Fick fint sällskap till middagen av Stina.
Massa surr o mys.
Älskade vän!
 
Nu är jag en trött o färdig själ, så jag ska slänga ongen i säng.
O sedan mig själv!
 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0