♥ 2011 i korthet

Tänkte att jag skulle prova göra något sorts bokslut,över föregående år. För skoj skull liksom! :)

Januari: Det starkaste minnet från då, är att min älskade lilla farmor gick bort. Det absolut värsta och jobbigaste som hänt. Älskade lilla farmorn. ♥
Men Januari var även månaden då vi mös i fjällen, umgicks med nära och kära och hade det gott. Och månaden då jag började jobba igen,efter en låång sjukskrivning.
Det var även då,jag skottade snö och eldade som aldrig förr. Parasiteländet härjade fortfarande, Och vi fick besök av vinterkräkan,vilket även ledde till ett besök på akuten med Lowa.Jag klarade mej dock.

Februari: Vi begravde farmorn, vilket var det absolut jobbigaste jag gjort. Men det var fint! ♥
Vi hade melodifestivalen kvällar,tillsammans med Ida&Johan. :)
Jag drog ut en tand, i vaket tillstånd! Wiiio!
Blev stoppad av polisen,och fick skäll. Men klarade mej utan böter.
Det blev även en och annan skotertur. Bowlade gjorde vi också, o njöt av ett o annat resturangbesök!

Mars: Jag var på Modellab för fotografering tillsammans med Lowa,Tina,Mamma o mormor.
Mys i fjälls,afterskii och massa semleätning blev det också.Jag började jobba på Rödön,och drogs med en dyng förkylning som inte var av denna värld.

April: Förkylningen gick över efter några läkarbesök,och medicin. Syrran fyllde år,och Malin fick en liten Leo.
Vi firade en sen påsk uppe i fjälls, och njöt av finväder på Andersön.
Firade sista April hemma hos oss,i glatt sällskap.

Maj: En månad som liksom bara var. Panik över att behöva flytta,och inte veta vart. Massor av jobb.

Juni: Blixten slog ned i vårat sovrum. Vi njöt av fina sommardagar,med fina vänner. Lowisen fick sommarlov,
o vi for till Turkiet,och hade det bra i en vecka.
Midsommar regnade bort,det löste sej med boende. O vi började panik packa.

Juli: Jag fyllde 25. Vi panikpackade,och panikflyttade. Karln fyllde 26. Vi jobbade arslet av oss båda två,överallt och ingenstans,och umgicks med goda vänner. Jag och syster gjorde våran tatuering.

Augusti: Vi spenderade en superbra helg i Fäviken, och stråkade alldels för lite. Jobbade arslet av mej. Kvarnstängning o annat stök. Tina&Lilly fyllde år,och firades! :) Namngivningskalas för Nestor.Lowisen började skolan,första klass. Nu är det på riktigt.

September: Mycket jobb. Doris blev tjock.
Vi blev glada - och knäckta återigen. Mycket tankar,och jävligt jobbig tid.

Oktober: Lowa blev sju år! :) Doris fick två små bäbisar, som till slut höll på att ta knäcken på mej.
Jag och Lowa for till Syster i Kalmar. Besökte AstridLindgrens värld och bara mös.
Hade mycket migrän. Fick parkeringsböter med jobb bilen.Behövdes återigen på dagis på Rödön, och fick dessutom världens bästa jobb!

November: En tråkig månad,som mest bestod av en jäkla massa jobb. Massor av migrän.O en bra föreläsning av Paolo Roberto.
O mys med nära o kära vilket iofs aldrig är fel.

December: Har jag ju redan summerat i tidigare inlägg.. :)

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0