♥ Dagarna går..

Så jävla fort,jag hinner verkligen inte med.. Men nu har jag två dagars ledighet att se framemot! yeey.
Jag är helnöjd. :)
Har ju jobbat på dagis måndag,tisdag och idag.. Älskar det där stället! Det är så jävla roligt att vara där,jag trivs verkligen! O det är så skööönt! Igår jobbade jag som assistent också. Blev ett "litet" dubbel pass. Först dagis 06.15-14.00 o sen rejsa t nästa jobb och jobba till 20.15.. Men det gick bra,det gör det oftast! :) O jag stortrivs verkligen som assistent också. Det är faktiskt jäkligt grett att jobba på två ställen,där man verkligen stortrivs! Med två heelt olika saker, kunna kombinera. Drömmen vore ju att ha fast tjänst på båda ställena.
Nu ska jag ju dock jobba måndag,tisdag och onsdag på dagis hela januari! O förhoppningsvis blir det förlängt!
Så,håll tummarna för mej! ;)

Trots att jag inte har mer än några futtiga procent fast,så jobbar jag jämt,nästan. Vilket är bra för ekonomin. Men sämre för det mesta andra. Det som verkligen räknas liksom. Så jag har lovat mej själv,att jag måste försöka jobba lite mindre. O få mer tid över till mej själv,och dom jag verkligen älskar.
Hur det än är,så jobbar man ju faktiskt för att leva. Man lever ju inte,för att jobba..
Meen, jobbar man mycket,tjänar man pengar,och tjänar man pengar,kan man göra roliga saker! Det kommer jag ju aldrig ifrån.. ;)

Nu är jag L E D I G i två dagar,och det ska bli så sköönt! O jag har nästan inget planerat, vilket nästan är ännu skönare! :) Jag har dock tänkt att städa,tvätta o fli bort juleländet. Då det inte hunnits med än. Men det känns som en baggis just nu.. ;) Sen tänkte jag försöka ta mej ut på någon skön promenad,men mest av allt mysa med mina två hjärtan! ♥

Till helgen vankas det även 50års kalas,för mamma! Som för övrigt kommer hem ifrån Thailand ikväll..Saatan va avundsjuk jag är på dom,som varit där i vad som känns ett halvår(men i själva verket är en knapp månad)
Jag vill också,ju! :)

Förra helgen var vi ju på Revy,och sedan ut och åt,tillsammans med diverse löst folk! ;) BlackLine som hade firmafest ju! :) 
En supertrevlig eftermiddag/kväll måste jag säja! Revyn var som alltid bra.. Ingenting alls att klaga på.. ;) Sen avnjöt vi ju då en trerätters middag på Resturang T&K. Meeen,saatan va jag åt! O jäklarns va gött det var! Nooomnooom. Där blir det helt klart fler besök! :) O för er som inte hittat dit än,kan jag varmt rekommendera dom. Fint, god mat,och kanon service! :)


Näe,tror det är dax att styra upp någon middag här hemma också.. Vad har jag inte riktigt kommit på än?
Blir nåt lättsamt! Sen ska vi mysa,jag o lilltrollet! ♥ Ha lite hemmaspa,tror jag bestämt.. Blir nog en tidig kväll för oss båda, då jag började 06.15 imorse också. Lilltrollet fick iaf sova till sju hon, men är trött ändå.
De e slitsamt med skola och fritids. O framförallt efter ett sköönt jullov. Tur de e helg för henne snart! ;)


näemensåatte. Mat vare ja!

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0