♥ Musik

när jag är sjuk, bor jag i soffan.
Idag har jag bott i soffan tillsammans med Lowa. Det gör ju givetvis det hela lite mysigare! ♥
Under täcken,filtar och kuddar. Och med
min älskade rosa gris på fötterna. Så har jag legat heela dagen. (eller suttit på toan, men det känns som överdriven fakta)
Lowa har plöjt film efter film. O jag har surfat runt på nätet och lyssnat massor av musik.
Youtubat och spotfyat. Jorå. Och det finns så sjukt mycket bra musik.
Lowa har nog tackat gudarna,för hörlurarna.


Har även surfat in på en sida,som en jobbar kompis tipsat om. O kikat på kläder, då framförallt ytterkläder till lilltrollet. Då hon är i Stort behov av vinterkläder. 

Nyss kom karln iaf hem med både cola och blåbärssoppa. De e kärlek de! ;)
Det och treo kan fasiken lindra det mesta! Kärlek och Treo alltså.


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0