♥ Effektivt

Idag har jag haft en toppen arbetsdag tillsammans med en glad brukare,och en kär kollega. Ett 8-18.30 arbetspass gick med en jäkla fart! :)

När jag slutat for jag ner till pappsen för o hämta Lowis,som cyklat dit o grillat med Sofia. Fick mej lite mat själv också, sen styrde vi kosan till HaraBryggan för fika o mys,tillsammans med Olovsson/Persson.

På vägen hem kläcker Jesper idèn att vi ska åka redan imorn,efter vi slutat jobba. Fast åka till Åre, o sova där en natt! Så,så gör vi!

Det ska verkligen bli mys! 

Har packat o gjort det mesta grett, för o slippa behöva åka hem efter jobbet, utan kunna dra iväg direkt när vi slutar. Barnet dumpar vi av hos Svärmor,så får hon ha en mysig helg där! :)

Grannen får se efter Dorran,o kissebebisarna.

 

 

Väntar på att en maskin med tvätt ska bli klar,så jag kan hänga den innan jag stupar i säng!

Är trött o sliten,i kropp och knopp. O börjar tila,tila imåra bitti. Blir de finver tänkte jag ta en dag på Jamtli med dagiskidsen!

Blir nog kalasbra det! :)


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0