♥ Tårta o Balkongpyssel

Igår blev det både kärleksmums och tårta bakat här. Som det sedan smaskades på större delen av dagen.
 
Fick främmande av Sandra&Tony med kids på förmiddagen. O sen avlöste besökena varann..
Mycket trevligt! :)
Hann även med att äta en god grillad middag i trevligt sällskap.
Samt lite pyssel på balkongen. Äntligen! :)
Blev så bra, o mysigt! Jag är verkligen helnöjd..
Tänk vad lite trasmattor kan göra mycket! :)
 
Vid tiosnåret fastnade jag framför en liveshow med Beyoncè, o sen somnade jag. Som ett litet barn.
O jösses vad jäkla snygg hon är, Beyoncè alltså.
O jag var trött, som ett litet barn som sagt.
Vaknade dock när karln kom o la sig. O trodde aldrig jag skulle lyckas somna om.
Var även tvungen o hämta in kattfan mittinatta också.
Det passar sig faktiskt inte att va ute o ränna huur länge som helst, med tre bebisar hemma.
 
Idag har jag jobbat, o det har gått riktigt bra!
Dagen gick snabbt, o vi fick mycket bra/viktiga saker gjorda.
Sånt gillas! :)
 
Nu vankas det nån sorts middag.
Sen ska vi inta ryggläge på soffan resten av kvällen.Sådetså.
Massor av mys,med lillfrökna!
Jomensåatte. ♥

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0