♥ Trött lilltjej!

Lowa var liite trött imorse, och ville absolut inte på fritids..
Det ville hon förvisso inte redan igår kväll..
"Meen mamma, om jag sover längre nu, så behöver jag ju inte vara på fritids så länge.."
Haha, jo förvisso! Men så funkar det ju inte riktigt. Jag måste ju likförbaskat vara på jobbet,när jag börjar.
O kan ju inte sova längre,för o kunna jobba kortare.. ;)
Fick upp lillfrökna iaf, så hon kom på fritids o jag på jobbet!
 
Jobbade bara till två, vilket var sjukt sköönt! O gick kalasbra!
Nedräkningen inför semester har verkligen börjat på allvar nu! :)
Åtta dagar kvar! Sen så.. Yeey! =)
O lillfrökna har bara fritids imorn,o sen blir hon långledig.
Gissa om hon är överlycklig!? :)
 
Haft Mikael på middag idag också, jag o lillfian! Karln for på Fiddyjakt direkt efter jobbet.. Så det blir spännande o se vad han kommer hem med!
 
EjHå är på ingång för en liten dejt också.. Det blir trevligt! :)
 
Sen kommer jag utan tvekan stupa i säng.
Klockan är ställd på 05.30 utan utrymme för snoozning.
Gaaasch, vad tröttsamt!

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0