♥ Älskade ängel

Grattis på födelsedagen,min lilla kille! ♥

Är så otroligt tråkigt,att du inte finns kvar här hos oss, det går inte med ord att beskriva.
Och det gör fortfarande så förbannat ont. Du fattas mej,oerhört.
Älskade fina vän.

Idag har jag tänkt extra mycket på dej.
Jag har gråtit,men även skrattat åt fina minnen.
Började nynna på en låt,som bara ploppade upp.
 O insåg att det var du din jävel,som gjorde att den satte sej i mitt huvud.. ;)

Sent igårkväll,var vi förbi på din grav.
Tände ett ljus, och la dit en fin sten med en text på.
Tårarna rann, och det hällregnade.
Men det var så himla fint! ♥

Åh,jag hoppas så att du är med oss.
 O att du vet hur saknad&älskad du är.






Har jobbat idag, det har gått bra. Spyless på att jobba helger dock! Så det är en jäkla tur, jag trivs på jobbet iaf..Men jag måste ha lyft konstigt på nåt vis idag, o gjort illa höger axel.
Känns ju väldigt onödigt,på många vis.

Middag hos pappsen efter jobbet, med Farbror&Ingrid, Mormor,Syster, Pappa&Monica.
Det var trevligt, men jag tror jag drog ner stämningen.
Då mitt humör var allt annat än på topp.
Sur,grining o kan börja gråta för ingenting. Ungefär så har hela min dag sett ut.

Har skalat en jäkla massa räkor sen vi kom hem, o nu kom karln hem också! Så nu e baguetterna inslängd i ugnen, Lowa sover och lugnet har lagt sej..
Så nu väntar lite Söndagsmys! ♥

Hoppas på en ljusare,o bättre dag imorn..


Era tankar..
Postat av: TiNAWiNA

2012-06-04 @ 22:32:49
URL: http://winatina.blogspot.com

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0