♥ Bebisar

Har länge misstänkt att katta varit på tjocken. Alltså i snart två månader, men det har ju aldrig hänt nåt. Så senaste veckorna har jag trott att hon haft en gigantisk böld bara.
Idag när jag stod o la in kläder i Lowas garderob hörde jag hur det pep, lågt som attans.
Frågade Lowa om hon hört nåt, njaäe blev svaret,
På vägen ut från rummet hör jag det igen. O lägger även märke till att garderoben ute i hallen,är öppen lite sådär på glänt.
Hämtar en ficklampa, o lyser in för o kika. O där låg na, med FYRA små kissebebisar!
Hoppsan kerstin!
Jag som precis börjats hoppats på att det inte skulle bli några.
På måndag ska jag ringa Eira, o boka tid för fritering(som Lowa kallar det).
Nu ere färdig avlat för hennes del.
 
Har ju som tur är en,eventuellt två som redan är tingade. O jag är faktiskt inte särskilt orolig att vi inte ska bli av med dom. Dom brukar gå åt.
Är nån sugen kan ni ju hojta till.
Har två vita,med lite svart. O två tvärtom.
 
Misstänker att farsgubben till ongan,är samma som sist.
 
Lowa har haft avslutning på fotbollsskolan idag, så nu e de klart! Skönt på nåt vis tycker jag, men hon tycker det är trist! Nu ere ju dessutom uppehåll från fotbollsträningarna hela juli.
Så jag kan förstå att hon tycker det blir lite trist..
 
Både jag o dotra har fått garderoberna lite uppdaterade nu också.
Är sjukt nöjd,över en superfin tunika till mej.
 Så Gött det, jag är dock på jakt efter några kortbrallor. Både till mej själv o barnet.
Tips mottages,tacksamt!
 
Näe,börja förbereda för nån mat kanske?
Tror de får bli pasta o baconsås idag, sjukt sugen på det.
Snabbt o lätt ordnat dessutom. Vilket jag gillar.
 
Tror vi ska fara in o göra nån sorts storhandling ikväll också. Har tänkt baka i helgen, o vi har ju nästan inga ingredienser at home. Så vi är nog så illa tvungen.
 
Är jag piggare imorn,så funderar jag på om vi ska ta en sväng in på ExpoNorr också?
Lär väl knappast vara nåt nytt och roligt där, men det är ju som alltid roligt o kika lite iaf.
 
Trevlig Helg!

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0