♥ Fotbollsskola

Idag har Fotbollsskolan dragit igång,för Lowas del. Vilket gör henne glad och nöjd! :)
Håller verkligen tummarna,för att vädret håller i sej dessa dagar. Det blir ju så himla trist om det blir regn och kallt.
 
 
Ikväll ska vi ut och äta med jobbet, på Dahlwinnie. Det ska bli trevligt! :)
Karln o dotra får rodda ihop typ blodpudding här hemma!
 
 
Igår jobbade jag, 10.15-20.15 och man är rätt mör när man kommer hem då. Trött&slut i både kropp&knopp. Så då blev man ju genast på bättre humör,när mina fina älsklingar köpt hem Jordgubbar! :)
Dom vet vad jag vill ha dom!
 
 
Har verkligen haft en riktigt mysig&rolig helg! ♥  
Först med midsommarfirande på Fredagen.
Sen mys,sovmorgon&häng med familjen hemma på Lördagen. Innan vi skjutsade Lowa till morfarn, och oss själva till Mikael.
Där det grillades,surrades och skrattades det massor, innan vi for vidare till holmen.
Hade en sjukt rolig kväll,och stupade rakt i säng när vi landade hemma vid halvtre snåret!
En toppen kväll rakt,igenom! =)
 
 
I veckan vankas det massor av jobb,och en del bak tror jag.
Eftersom både jag och Jesper snart fyller år. O då vore det ju kanske trevligt, om vi hade något gott o bjuda på hemma!
Tror jag ska göra kärleksmums,nougatrutor och kubb kanske.
O nå bullar!
Får väl se vad som hinns med,och vad jag orkar med.
 
Tror för övrigt jag och den stora kärleken ska ta en liten miniloveweekend, o far på kryssning nån helg framöver också! Det vore som mys! ♥ 
 Får se när det blir,o vart osv.. Det visar sej!
 
 
Om cirkus en månad har jag lite semester, och jag längtar så jag tror jag håller på att avlida.
Gaaasch, vad jävla gööött det ska bli.
 

Era tankar..
Postat av: TiNAWiNA

Kanske vi skulle dragit på kryssning istället ;)
Tänk den som hade semester =P
<3

Svar: Haha, ja men vi kanske kan ta en göööörlskryssning till hösten? :) Jag e inte omöjlig.. ;)En spakryssning kanske? Fatta va göööött!
Jaaa, jag håller på o längtar ihjäl mej efter två veckorsledighet, I RAD! FATTAR DU VAD SKÖNT!? :)
Bara en månad kvar, en heeel jävla månad.. Känns avlägset med ledighet just nu..Buuuhu!

Puss
Joanna

2012-06-26 @ 08:44:48
URL: http://winatina.blogspot.com

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0