♥ Namnförslag!?

Lowa bygger lego för fulla muggar, o jag väntar på att smöret ska bli lite mera arbetsvänligt.
Så jag fastnade vid datorn. O kom på en sak, vi skulle ju behöva några bra namn till dessa kissebebisar.
Under tiden dom bor här liksom.
 
Asta,Beda och Olle-Roger?
Känns ju i ärlighetens namn lite sådär.
Tripp,Trapp & Trull är ju inte heller nån hit direkt.
 
Kanske ska döpa dom efter Pistvakt?
Jan-E,Sven-E och Olle?
 
Jag är sämst på det här med namn.
Tre namn på D kanske?
Efter Dorran.
 
Eller så gör vi det enkelt, dom får vara namnlösa.
 
 
Näe, men nu är det färdigbyggt med legot..
Nu jäklar ska de bakas!
 
Den som känner sej fikasugen på Måndag, får mer än gärna dyka förbi!
Men den som dyker upp före tolv, vrider jag nacken av.
Jag tycker om att sova. Och hatar att stressa.
O därför tänker jag sova tills jag vaknar när jag fyller år, o sen kliva upp i lugn o ro.
Capisch? :)
 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0