♥ Fredags förmiddag

Igår kväll var jag helnöjd över att Lowa varit feberfri hela dagen.. Lagomt tills att jag själv ska gå o lägga mej, hade hon fått feber igen.. Aaah! Aja, idag har hon ingen feber iaf, men hostan är fasiken värre! :(
Lillfisan! ♥
Hostan lär väl dock kunna sitta i en halv evighet är jag rädd.

Ikväll börjar Let´s dance. Lowa är riktigt laddad,o har varit sedan reklamen för det började visas.
Haha, sötfian!
Tacos
har hon beställt till mat också, så vi ska väl mysa till det i soffan massor ikväll. Blir bra det..
Får passa på o mysa extra mycket jag då,eftersom jag missar resten av helgmyset.

Fick förövrigt till avslutet på pannbandet igår.. ;o)
Ska leta reda på en virknål eller dylikt o "sy ihop" det med nu bara.
Ska åka ner till lillIngrid,o kolla om det kanske finns någon sån där.
Borde ta med mej resten av återvinningen också.
Sen borde jag verkligen städa!
Eventuellt kanske jag borde byta ut julgardinerna som tydligen fortfarande hänger kvar,i gästrummet/förrådet.. Eeehum. Har förträngt dom på nåt vis! Haha.. :)
 
O hjälpa Lowa med läxorna kanske? Dessa jäkla läxor förresten, jag vill bara kräkas på dom.



Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0