♥ Fruktsmothies i kojan

vårat tvrum har förvandlats till en enda stor koja. Lowa skiner som en sol,och tycker allt är jätte busigt.

I kojan åt vi popcorn och drack saft i,igår kväll. O När Grey´s började bäddade lilltrollet ner sej,under stolarna och filtarna och somnade. ♥

Jag kämpade och höll mej vaken under båda avsnittena av Grey´s. Inte illa för att vara jag.
Sen tvärsomnade jag också, fast i sovrummet, och i sängen.

Idag byggs den mysiga övernattningskojan om, till nån sorts bil?

O frukost i köket gick de ju inte att äta, eftersom stolarna var viktiga delar i kojan! Så vi mös upp oss i soffan/kojan.
Gjorde återigen, fruktsmothie! O det älskar Lowa. Sjuuuukt skönt att äntligen få i henne nån sorts frukost, eftersom hon är så dålig på att äta det. Och har alltid varit.
Framförallt på vardagar, då det liksom bara är att kliva upp,äta frukost o fara på skolan. Hon behöver vara vaken ett tag innan..

Det finns ju helt klart sämre sätt att börja dagen på, än med Fruktsmothie.
Jag brukar ta vad jag har, och idag använde jag;
Bananer
Blåbär
Hallon
Kesella
o en liten skvätt apelsinjuice!
O det blir supergött!

Vi delade på en avokado också. Jag skulle kunna äta ihjäl mej på avokado. Det är ju så sjukt gott..
Lowa har tidigare inte varit nåt fan av det, men nu älskar hon det.
Trist bara att det är så svårt o hitta bra avokado. Som är lagomt mogen. Som varken är övermogen,eller stenhård. Dessutom tycker jag att avokado är dyrt.

Tror vi ska försöka åka och slänga lite återvinning idag kanske.. Börjar bli något överfullt här hemma.
O då har vi något att göra ett tag.
Lowa roar sej själv rätt bra förvisso. Men ändå!
Imorn ska hon ju iofs få vara på fritids några timmar,och sen får morfar hämta henne där. Eftersom vi ska på begravning.

Kommer bli en jävligt tung dag. Är övertygad om att den kommer bli fin. Men usch så jobbigt det kommer att vara. Älskade vän, så här skulle det ju inte bli..





Näe,tror jag ska försöka tvätta nån maskin..och kanske göra nånting av köttfärsen jag tog fram igår!


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0