♥ hopprep&bubbelgum

Lowa har hoppat hopprep,och blåst bubblor med tuggummi idag, sååå kul har hon på sitt sportlov.
Inte en minut har hon spenderat ute i det fina vädret.
Edit: Hon har gått till o från bilen, när vi for till pappa o duscha,o till söstra och sa hejdå!
Stackars barn. Ingen skidåkning,ingen skridskoåkning. Inte en hel vecka uppe i fjälls!
Vad skola det bliva av detta stackars flickebarn!?

Jag fick förövrigt en söt present,av Göllet igår. Göllfia! Sådär,så jag blev alldeles varm i hjärteroten. ♥

Jag skulle så gärna vilja åka upp till fjälls med Lowa. Åka lite skidor, grilla lite korv och mysa!
Det är ju liksom så himla guld.

Men så vare de här med tiden. Idag skulle jag ju då ha jobbat, men icke.
Imorn & på Onsdag är det ju också jobb inplanerat. Vilket mest troligt kommer bli, liggahemma&hosta dagar..
Torsdagen är jag ledig.
På Fredag är det ju begravning.
O till helgen jobbar jag igen..

Hade en plan ett tag, på att om jag vore frisk och piggelin kanske åka upp t fjälls över dagen på torsdag.
Bara för att åka lite skidor och mysa..
Men i det skick jag är i idag, så är det omöjligt. Min lungor kommer att ta död på mej.
Summan av kardemumman; Stackars barn!

Har jag sagt att jag jobbar påskhelgen också!? Om det mot all förmodan,skulle finnas nån snö kvar då?
gaaah. Förvisso behövs pengarna, meeeen ändåååå!

Nu ska jag tjusas med karln min,sådeså! ♥


Era tankar..
Postat av: Tirja

Tack gumman! <3



Det finns en grill i lekparken här ;) Vi kan grilla på den!



Hoppas du får bli frisk snart! Här har det precis tagit om på mig :( Hoppas lillen klarar sig lite till!

PUSS <3<3<3

2012-03-05 @ 21:47:59
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: Tirja

Ja det tycker jag vi kan göra isf :D



Då kan lillen få vara hemma från dagis imorgon också, vi ska vara på bvc kl 3 bara, det är det enda vi planerat på hela den dagen :)



Puss <3

2012-03-06 @ 11:18:31
URL: http://tirja.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0