♥ PMS

Meeen satan, vilken grinig PMSkossa jag blir.
usch,o fy. Lider med mina hjärtan,på riktigt.

Ont i magen som sjutton också, jäkla skiit.
Cystorna som spökar igen.. Heeeelt ofarliga, men satan så ont!

Blä,blä,BLÄ!
Önskar att jag hade köpt choklad idag... Meeen, tur för mitt blodsocker att jag inte gjorde det!
Även om jag mer än gärna hade kunnat svulla i mej det,just ikväll.
Får väl gnaga på en bit halloumi istället. Typ.

Var duktig o fick med mej nästan all återvinning idag,när vi for mot Frösön.
Skönt o få bort det iaf.. :) osså,fick vi lite tid att gå.
Får försöka ta resten imorn, kanske kan få till en riktigt grundlig,storstädning städning då också.
Skönt o ha de gjort inför helgen, framförallt när jag jobbar 10.15-20.15 hela helgen!
O sen hela nästa vecka,typ.
Blev förövrigt typ ruinerad på apoteket. Men nu är förrådena påfyllda.

På väg hem,for vi bort till pappsen och fikade the o macka. Mysigt! Framförallt när man suttit hemma o ugglat i snart en vecka,som jag. Fick mej ett gott skratt åt pappa också. Som i förvirring kört Sodastreamflarran i diskmaskinen, ni kan ju själva gissa hur den såg ut! Haha.. Han skyller på hög feber, jag tror han börjar bli gaggig! ;)

Tror jag ska försöka mej på att göra deklarationen idag också, så ere som klart! Måste bara räkna ut,hur mkt jag kan göra avdrag på, för resorna till o från jobb! Borde kunna få tillbaka en slant i år,tamejtusan!

Näe,det finns tydligen tvätt att hänga..även idag!



Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0