♥ Sovmorgon

Vaken natt,leder till lite sovmorgon.. Tror jag somnade runt tre inatt.
Kan iofs inte skylla allt på Lowa, nog för att hon hosta,kraxa o var halvvaken till o från.

Men jag låg sömnlös ändå. Massa funderingar och tankar som snurrar runt.
Jag påminns extra mycket om att jag aldrig mer kommer träffa min vän, eller min farmor. ♥
Två personer som jag verkligen älskat,och det gör fortfarande lika ont.
Påminns om hur skört livet är. Och att man måste ta vara på livet.
Påminns om att jag saknar min syster,som bor alldeles för långt bort! O som jag inte bara kan ge en kram,hursomhelst närsomhelst. ♥
Påminns om hur nånting som kan verka så enkelt,nåt som ska vara så naturligt enkelt,som bara ska bli, precis när man vill. Ibland inte är så enkelt,som man kan tro. Det gör också ont, det är som ett lotteri liksom.

Men när man ligger där,vaken och vrider o vänder sej, så är det ändå otroligt skönt att ha både sitt stora hjärta,och lilla hjärta alldeles bredvid sej. Det är trygghet,lycka och kärlek. ♥


Lowisen har betydligt mindre feber idag, men ont i huvudet, hosta och allmänt ont i kroppen. Lillfisen!
Hon blir nog med andra ord,hemma hela veckan. O jag med henne.
Eller ja, till helgen blire jobb för mej iaf! Alltid något..
Vi är förövrigt inte mindre än TRE på assistentjobbet,som är hemma med sjuka barn.

Förövrigt så kan jag säja att jag faktiskt saknar att jobba raka veckor, Måndag-Fredag.
Inga kvällar,o inga helger. Aaaah,det är ju inte så dumt.
Jag trivs iofs jätte bra på mitt assistent jobb, har världens mysigaste jobbarkompisar,och en jättemysig brukare. Det har jag absolut.
Men,jag börjar tvivla på om det verkligen är värt det?
Att vara ledig en vardag mitt i veckan,visst det är inte så tokigt. Kan t.om vara rätt skönt,o man kan uträtta ärrenden och läkarbesök osv.. Men vad tjänar det till? Egentligen?
Det är ju när min kära sambo och dotter är lediga,som jag också vill vara ledig! O kunna hitta på saker..


Näe,det är mycket nu..

Äh,tror jag ska ta tag i tvätten..Den varken viks eller läggs in av sej själv,tydligen.. Diskmaskinen töms och fylls visst inte heller på av sej själv. Typiskt obra.

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0