♥ Vi ses igen..

Det var en riktigt lång,och jobbig dag i fredags.
Men fin! Vila ifrid nu, älskade vän.
Det var skönt att få säja hejdå/vi ses igen!
Samtidigt som det var overkligt,och fruktansvärt jobbigt. :(
Älskade ängel, jag vet att du är med oss.. ♥




Jag har jobbhelg i helgen.. Alltid trist att jobba helger, men de går ju på nå vis ändå..
Tur man har bra jobbarkompisar!
O jag jobbar ju faktiskt inte heela,långa dagarna den här helgen heller. Så de går bra.
Nästa helg är jag faktiskt ledig! O då tänkte jag va både frisk OCH ledig, samtidigt!
Hoppas på att kunna ta en tur upp t fjälls.

Blev inge melodifestivalhäng igår heller, vi orkade verkligen inte.
Så vi hade en myskväll hemma bara,sjukt skönt!

Har varit uppe o ätit frukost,o donat nu..O Jesper har åkt för o skruva,och sedan jobba..
Så jag o Lowisen ska strax fara också. Ska lämna Lowisen hos min mormor,medans jag jobbar.
Håller tummarna för att gångvägarna är grusade idag,så man kanske kan promenera utan att slå ihjäl sej.
Igår var det verkligen inte roligt..

Näe,ska ta o riva igång en diskmaskin innan vi far, så de e klart när vi kommer hem.

Imorn vankas det skola för Lowisen igen också. Skönt med rutiner ju! ;o)

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0