♥ CocaCola

Efter Pmötet idag plockade jag upp Lowisen, for på bibblan o lämnade igen böcker,o åkte på Maxi för att handla.
Tänkte ta tag i storstädning av toaletten när vi kom hem.
Men när jag står o packar in maten i kylen, stod det tydligen en öppen colaburk där, typ längst upp. Som jag givetvis lyckas peta omkull.
 VAD JÄVLA ROLIGT!
Cola i tamejfaan fulla kylskåpet, o på tamejfaan allting!

Har tagit mej drygt en timme att sanera. O jag var millimeter ifrån att börja grina.
Helvetes,jävla skit!

Har precis sanerat klart, och borde ta tag i den där jävla toan. Men är så fruktansvärt jävla sur,ledsen,arg o grinig nu,så fy.

Tror jag ska stoppa i mej lite fika och ta en powernap istället.
Karln har tydligen redan slutat,o var på väg hem.
Så han kan få nöjet att städa.
Kan jag roa mej med att vika in all jäkla tvätt,som förtillfället hänger runt hela lägenheten..

Tror vi ska grilla ikväll, eller äta UgnsstektLax. Får se vad/hur det blir.
 O om vi kanske får nåt roligt sällskap. Vore ju trevligt!

Näe,försöka bli kvitt det här vidriga humöret kanske..



Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0