Idag har jag legat i sängen, från det att jag skickade iväg Lowa till skolan. Tills dess att klockan var två.
Då var Lowisen hemma igen o ville ha mellis.
Efter mellisätandet gick hon till några grannbarn o lekte, o jag intog soffläge.
O här blir jag nog kvar, lagomt tills Lowa ska iväg på Fotbollsträningen.

För jag orkar verkligen inte göra nånting annat.

Hemmet förfaller,o är snart misär. Höhö.

Hörde nåt bra som Ann Söderlund sagt,
I stil med: Att ha ett pedantiskt välskött hem,betyder att man har alldeles för tråkigt mellan lakanen.
Klockrent ju!
Sköna kvinna!  

I måndags blev stugan i Furuvik bokad, o det ska bli så jäkla roligt så fy! :)
Har inte riktigt planerat vart vi tar vägen eller vad vi gör när vi lämnar Furuvik.
Men nåt bus ska det allt bli!
Tisdagen kommer jag leva länge på. O hoppas på det bästa!

Längtar otroligt efter sommar sol o värme just nu!
O leeedighet,tillsammans med min finfina lilla familj! ♥


Era tankar..
Postat av: Tirja

Tack gumman det behövdes verkligen <3



2012-05-10 @ 19:12:21
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: Anonym

Inte för att skryta, men ja har ett pedantiskt välskött hem. Två barn, å ändå roligt mellan lakanen. ;)

2012-05-10 @ 20:35:16
Postat av: Jag

Anonym: De va ju en himla tur det då.. :)

2012-05-13 @ 11:01:15
URL: http://joannaolowa.blogg.se/

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0