♥ Tårtätning

Lowa var pigg&glad imorse, så det blev en tur till TantKarin, så vi kunde gratulera henne, o fika gofika! :)
Grattis till Karin! =)

Var där i två timmar, vilket verkligen tog knäcken på lillfrökna.
Uscha, va trött o slut hon var efteråt. Inte roligt alls.
Det var inte alls mkt folk hos Karin, men tillräckligt med ljud och intryck ändå för att det skulle bli för jobbigt.
Håller tummarna att allt funkar,så hon kan gå på skolan till veckan.
Oroar mej lite inför nästa helg,då hon har dansshow!
Först genrep hela fredagkväll, o sen shower både lördag och söndag.
 Det kanske inte är en sån bra idè.. :/ Åh, hon som så gärna vill vara med.
Aja,kan ju inte måla faan på väggen än, det är ju trots allt en hel vecka bort, o det har ju bara gått två dagar hittills. Mycket hinner nog hända..

Strax efter att vi kom hem,efter 50årsfirande o lite handling dök Stina upp på besök!
Alltid lika trevligt,att träffa henne!

När hon åkt,styrde jag upp middag till mej o Lowa,då karln jobbar.
Sprödbakad fisk, sås o peran blev det!
 På beställning av lillfian. O jag är beredd att hålla med henne. Det är ju faktiskt riktigt gott!
Till efterrätt fick det bli en päronsplitt.
Jag älskar päronsplitt!
Om de inte vore för att det är ett ständigt laborerande med insulinet när man äter sånt, så skulle jag nog kunna leva på såna. Dygnet runt,året runt.

Har tvättat upp lite vinterkläder o sånt under dagen också. Skönt o få göra det,o hänga undan. För nu vore de väl själva faan, om inte våren är på väg,snart.
Dunjacka mitt i sommaren, är ju förvisso inte helt ovanligt här dock.
Fasiken,jag avskyr verkligen att frysa.
Men vinteroveraller,täckbyxor o sånt åker bort!

17 Maj idag också, o då e man ju lite extra stolt över det norska blodet. ;)
Skulle vilja vara i Norge nån gång under 16-17 maj. Vore riktigt roligt!
Får väl helt enkelt se till o styra upp det,nån gång i framtiden.

Imorn har jag P-möte från morgonen, så då har lillfian turen att få hänga med Tina. ♥
Måste in på bibblan o lämna igen dom där jäkla böckerna också.

Näe, byta tvättmaskin då. O invänta eventuellt besök av Jänet kanske! ♥

Har för övrigt av nån outgrundlig anledning, och vilket jag trodde var stört omöjligt, ännu sämre mottagning här hemma just nu! Mottagningen är obefintlig. Får sms med jämna mellan rum, att den & den försökt nå mej. Men nu går det inte ens att ringa. Skiit grejer!

Jag ringer upp,under morgondagen då jag närmar mej stan och bättre nät.


Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0