♥ Sjukt

Här är det sjukt. Lowa har varit dålig i flera dagar.. Tisdagskvällen/natten var allt annat än rolig, o vi fick spendera några timmar på akuten. Gårdagen var inte heller så rolig. Gråt o ont,o feber o förkyld på det.
 
  
Igårkväll började jag också o snora,o nysa. O vaknade imorse med feber.
O flera ton med snor i huvudet.
Ett väldigt tungt huvud idag, med andra ord.
Hoppas på att det är snabbt övergående för mig,då jag hoppas på att kunna jobba halva dagen imorn iaf.
Beror på om syrran,kanske kan ta Lowa där vid lunch.
O att jag åtminstone är feberfri.
 
Tror Lowa får vara hemma imorn också, vill inte skicka iväg henne för tidigt.
 
Har ju dock lovat henne en tur till Ramsele på lördag,så jag hoppas verkligen vi är pigga då. Annars vet jag en liten tjej som kommer bli ledsen. ♥
 
På Söndag vankas de assjobb för mig, o då gäller de verkligen att jag är fri förkylningen. Bläähä!
 
Håller på o tvättar undan lite tvätt nu också, när man ändå är hemma liksom. Meen, det tar ju fan aldrig slut på tvätt.
Skulle behöva åka in o handla inför morgondagens Tacomys,med syster också..
Imorn blire verkligen fredagsmys-deluxe! ♥
Kramas med syster,ska bli underbart.. ♥
Känns som om det verkligen är skitlänge,sen sist!
Har lovat att allt ska finnas här hemma,så att hon o Lowa kan börja med maten medans jag jobbar, eftersom jag jobbar till sex. De blir ju peeerfekt ju! ♥
 
Näe,ringa syrran, o göra lite mysiga listor som jag lovat min sambo!
Tiden springer iväg, o snart är vi faan i mål! Yiiihoo! ♥
 
Nästa helg vankas det tjejmys, med mina damer! Utan både karlar o barn! wooop,woop!
Vilket rackarns mys! Nu är t.om hotellet bokat.
Jag längtar! ♥
 
 
 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0