♥ VAB osv..

Lillfrökna är sjuk.
 Halsont,huvudvärk och feber. Igår var hon verkligen allt annat än pigg. Sov på dagen dessutom, o det är verkligen ett tecken på att hon inte är frisk. Så både igår o idag är vi hemma ifrån skola/jobb.
Idag hänger vi i varsin Teletubbies utstyrsel, visserligen sjukt ocharmigt på en vuxen människa, men jäkligt gött! ;)
Tycker lillfrökna är betydligt piggare idag, så jag hoppas verkligen att det kan bli skola för henne, o jobb för mig imorn! :)
 
Igår hade jag ju tid på Ögonmottagningen på eftermiddagen, för ny fotografering av ögonen. Trots att jag nyss var där. Hoppas verkligen inte,att det blivit värre sen sist. Pappsen agerade chaffis, o hängde med lillfrökna under tiden.
När vi for därifrån, var det givetvis stråålande sol. Vilket gjorde att jag såg, absolut I N G E N T I N G!
Sjukt jobbigt,vill jag påstå. Pappa fick guida mig inne på Maxi, då vi svängde in där på hemvägen.
O Lowa fick sköta självskanning,o betalning.. Hej o Hå!
 
När vi i stort sett va klara ringde min kära vän, o hade liiite problem om man säjer så. ♥
Så pappa fick skjutsa oss dit bort, o där låg stackarn på golvet.
Ryggskott,miinst sagt!
Ajajaj. Stackars,stackars. ♥
Plockade upp både mor o barn ifrån golvet.
O fixade lite fläskpannkaka, till både barn o vuxna!
Å håller tummarna för att hon snart är fit for fight igen! ♥
Skönare kan man ju liksom ha det..
 
 
Lowa sitter o pysslar lite här bredvid mig i soffan, o jag funderar på vad jag ta mig för. Kanske faktiskt ska ta tag i hallen,ute. O göra i ordning grett där igen. Vore ju som skönt o ha det gjort. :)
Eller om man kanske skulle ha gett sig på o koka sylt av myltan vi fick av pappa.
Skulle ju faktiskt kunna göra´t samtidigt.
 
Jo,så får det nog blir.
 
Förbereda nån sorts middag också.
Tror det får bli kyckling av nåt slag,o ris kanske?
Ska bara... först!
Slö,slapp o trött idag. Kunde liksom inte somna igår kväll/natt.
 
Passande nog, börjar tydligen Vi på Saltkråkan nu.. stackars mig! ;)
Tror jag ska passa på o kramas med lillfrökna,mysa o kika på det..först!
 
Seeen så, då jääklar! Ska det hända saker här.. ;o)

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0