♥ Förstår inte..

 
Jag förstår inte. Och kan inte sätta ord på´t heller.
Orättvisa jävla skit värld..
Det är så sjukt jävla svårt att ta in, eller förstå.
Känns som om man är i nåt sorts jävla töcken.
Jag vill inte begrava mina vänner nu, vi är på tok för unga för det.
Om sextio år, då. Då hade det här varit normalt.
Då hade vi ju fått uppleva allt, o våra barn skulle få fortsätta utan oss.
Det skär i mitt hjärta, när jag tänker på din fina lilla dotter.
Din älskade lilla Märta.
Så stolt o lycklig du var över henne!
Jag glömmer aldrig huur glad och förväntansfull du var, över att äntligen få bli pappa själv.
Världens bästa pappa!
O så stolt du var över Ulrica, hur mycket du älskade henne!
O det skiljer ju bara tre månader mellan våra små, så mkt som vi skulle göra tillsammans!
Faan också. Grymma jävla värld!
Det skar så otroligt hårt i hjärtat, när jag syttade lilla Märta. O hon låg där,o sov så fridfullt.
Lyckligt ovetande,om vad som precis hänt.
O så lik sin pappa, o sina farbröder..
 
 
Jag fattar faan inte..
Varför,Varför, Varför!??
 
På fredag är det begravning, och jag vet att det kommer bli otroligt fint.
Men jag vill inte,för jag vill inte att du ska vara borta!
 
Har suttit o gått igenom massor av gamla kort nu ikväll, gråtit o gråtit. Både åt glädjande minnen, och av sorg.
Men jag kommer alltid o le nånstans av tanken på dig.
O alla otroliga minnen,du har gett oss.
Alla fina minnen du har gett Lowa.
Hon älskade dig,otroligt mycket.
Älskade,älskade vän.
Du är ju så otroligt saknad!
 
Idag kollade hon på nå barnprogram, o jag hör hur dom säjer "Lycka är att ha en monstervän"
Lowa börjar muttra,o säjer att så ere väl inte alls.
Så jag sticker in huvudet ifrån köket, o frågar henne vad lycka är för henne.
Svaret jag får knockade mig, kunde liksom inte sluta gråta.
"Mamma, Lycka.. Det är att Jens börjar leva igen. Det vore Lycka."
 
 
 
 
      
 
       
 
     
 
 
Sov Gott älskade,älskade vän!
Vi saknar dig så det gör ont..
 
 
 
 
 
 
 

Era tankar..
Postat av: TiNAWiNA

En otroligt fin människa som bara lämnar glädje och skratt att minnas.
<3 to the moon and stay there.

2013-04-02 @ 01:03:56
URL: http://winatina.blogspot.com
Postat av: ♥ Tirja ♥

<3
vet inte vad jag ska skriva, blir bara så ledsen för eran skull.
För Lowas skull, fina kloka lilla stora Lowa.
<3

2013-04-02 @ 09:06:14
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: mamma

Himlen har fått ännu en stjärna som alltid kommer att lysa <3

2013-04-02 @ 21:41:46
Postat av: Emma

Så god människa. Och nu en god ängel. :(

Till stjärnorna genom svårigheter. <3

2013-04-03 @ 01:05:55
URL: http://Rocknrolldq.blogg.se
Postat av: Sandra Gälliner

Naw så fint skrivit min vän!!! Livet är så orättvist så det är inte sant... Lowa är så stor och klok, så fin! Ja om man ändå kunde få tillbaka änglar!!! <3 Så svårt att förstå!! Finns här vännen!! <3 Älskar dig!

2013-04-04 @ 09:25:29
URL: http://sandra.galliner.blogg.se
Postat av: Linda

Finner inga ord.. ! ♥♥♥

2013-04-13 @ 19:25:39

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0