♥ Känslor

 
 
 
 
 
Sjukt mycket känslor i omlopp just nu.. Mest känsla av maktlöshet och frustration..
Ilska,och sorg. Känsla av att vilja kunna göra något,hjälplöshet.
Jag är så jäkla förbannad,arg och ledsen på den/det som ligger bakom all djävulskap.
Inget barn ska behöva vara sjukt,o spendera dag ut och dag in på sjukhus. Mediciner till förbannelse och annat nödvändigt ont. Inget barn ska behöva uppleva detta. O inga föräldrar ska behöva se sina barn svårt sjuka!!
Jag är så jäkla arg,och ledsen. 
Kommer på mej själv med att sucka högt,o bli halvirriterad när Edwin är gnällig och Ingenting duger.. Men va faan, jag har han hemma,och han är frisk. Han slipper ligga uppkopplad till olika monitorer,och han slipper bli dålig av cellgifter. Då inser jag att jag är glad över att han är frisk nog o orka gnälla. O att Lowa är frisk nog att orka bråka o tjafsa om småsaker. Varje gång Jesper struntar i/glömmer o he ner den där jäkla toaringen..först blir jag irriterad men kommer på mig själv rätt snabbt. Vad är det o bli irriterad över!? Jag har han kvar i livet iaf. 
Och allt detta är jag otroligt tacksam över! 
Å jag önskar verkligen att dessa saker skulle vara vardag för mina älskade vänner också.
 
Jag önskar att ena familjen fått en vanlig start med sin bebis,istället för att behöva bo på sjukhuset och ständigt vara oroliga.  ♥ Jag önskar att den andra familjen fick vara hemma,med sina barn o tjafsa om ditt o datt,o tjata o bråka på barnen som vanligt, istället för att ligga på ett sjukhus,långt hemifrån med ett väldigt svårt sjukt barn. 
o jag önskar att Jens aldrig åkt till Sveg, att han varit hemma med Märta o Ulrica o härjat istället för att vaka över dom ifrån himlen. 
Orättvisa jävla skitvärld!!!!
jaa,jag är så jävla arg på det orättvisa som händer. Å jag önskar verkligen jag kunde trolla!! 
 
 
 
Händer mycket annat i vårat liv just nu också.. Vi har många planer, o vi får väl se vad som händer med dom.. Tar en dag i sänder,o ser vad som händer helt enkelt!
 
 
 
 
 
 
 
Tänk gärna på Bassestiftelsen och Barncancerfonden.. 
 Det borde vara en självklarhet för alla!
 
 
 
 
 Älskade trollungar, är så otroligt glad och stolt över er!! ♥ ♥ 
 
 
      
 
 

Era tankar..
Postat av: Anonym

Alltså. Jag känner givetvis lika...
Vart finns det nån rättvisa?
Man får nästan dåligt samvete över ett friskt barn och en karl att gnälla på och om, fast nånstans vet man ju att ingen klandrar en för de... dom med sjuka barn eller som förlorat sin andra hälft är så fantastiska människor att dom inte bara är stark nog att klara av de utan dom kan glädjas med oss andra också på samma gång. Heeelt otroligt och beundransvärt.
Kärlek <3

2013-08-30 @ 00:07:52
Postat av: TiNA

Jag försökte ju inte vara anonym med flit!

Svar: Hahaha,som jag funderat! :) Misstänkte dock att det var någon jag kände väl.. Och som kände dom andra på samma sätt! <3
Joanna

2013-08-31 @ 00:32:40
URL: http://winatina.blogspot.com

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0