♡ Brist på tid..

Alltså, om ändå dygnet kunde ha liite mer timmar!? Hur grett skulle inte det vara?
Åh, vad mycket mer man skulle hinna med!  :-/
 
Torsdagen spenderade jag i Sundsvall, med två av mina allra bästa vänner!  ♡ Massor av skratt, surr och kärlek!  Heela dagen, som förövrigt blev till ett dygn. Då Ivar välkomnade oss hem. Jisses vilken tur vi hade, precis när vi svängde av e14 och upp mot oss kom de där jäkla ovädret!  
Så tjejerna fick spendera natten här.  En spontan sleepover liksom.. o trots att vi var totalt strömlösa hade vi en riktigt mys kväll och natt.
När vi vaknade hade Ivar försvunnit.. :)
 
I helgen har det varit traditionellt pepparkakshusbak på Långan, julmarknad i Orrviken och Luciafirande i Sunnekyrka.. Inte en lugn sekund nej.. Men även jätte mysigt!  ;)
 
Idag hade jag hjälp av Myran o röja klart i lägenheten.. Bara lite småjox o fixa imorgon, osså kommer dom o städar på onsdag!  Ska bli så jäkla skönt o bli fri den så jisses! 
 
I söndags fick jag ett smärre utbrott pga den, o var t.om tvungen o bli lite barsk i tonen! 
 
När LillTornadon somnade ikväll bakade jag och Lowa pepparkakor!  :) Visst är jag hemsk som inte låter den lille få va med? Men jag ville verkligen inte ha deg ända uppi taket!  Så gör jag! 
 
Imorgon ska vi hälsa på, på Lowas nya skola!  Iiiih!  Jag är alldeles prillig, o tycker det ska bli sjukt kul och spännande!  Tror den lilla tjejen var rätt pirrig när hon gick o la sig också!  ♡ Sen ska vi försöka få ut dom sista jultidningarna också.  O Lowa ska skjutsas till morfarn.. Skulle behöva ta en tur på medicin mottagningen oxå! 
 
 
Känns verkligen som att livet snurrar på i 200 blås jämt.. Det ena avlöser liksom det andra.  
Har en förhoppning om att allt känns lugnare bara det blir jullov och vi är klara med lägenheten.  O verkligen kan komma riktigt på plats.  O få lugn och ro.. Den där lugna familje idyllen typ!  Nähää, den existerar alltså inte.. jag är grundlurad!  Närmare pension ere kanske lugnare?  
 
Vi får väl se hur det blir med det.. ska nog inte hoppas på allt för mycket, ändå!
 
 
Nu ska här försöka sovas iaf!

Era tankar..
Postat av: mamma

Åh..lessen att jag missade Lowas lucia vi kom inte hem från Stockholm förrän hon var kvart i sex. Förstår att det var mysigt...Nu på fredag kan väl Lowa sova hos oss ? Hänga me Håkan på min konsert på fredag å möta Emma på flyget på lördan, det tror jag stortjejen gillar :)Du är också välkommen att lyssna på din gamla mamma på fredag ;) Kram <3

2013-12-16 @ 23:14:29

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0