♡ En vagina i julklappen

Jag och mamma fick ett snippsmycke av syrran i julklapp.. Jajjemän, det är vagina.
 
"SnippaSmycket är ett yttrande om en tryggare vardag för de flickor och kvinnor som lever under våld och förtryck. 
 
SnippaSmycket grundades den 8:e mars för att skapa debatt och uppmärksamma fred och jämställdhet. 
 
Men för att möjliggöra utvecklingen som säkrar trygghet och demokrati behövs det pengar. Därför samarbetar SnippaSmycket med organisationen Kvinna till Kvinna - och hela vinsten från smycket går till Kvinna till Kvinnas jämställdhetsarbete i konfliktdrabbade områden. "
 
 

Era tankar..
Postat av: Syster

hihi :-D

2013-12-26 @ 21:02:04
Postat av: TiNA

De hänger runt halsen dag som natt antar jag? :-O

Svar: Självklart! ;)
Joanna

2013-12-26 @ 23:32:34
URL: http://winatina.blogspot.com
Postat av: Anonym

haha usch

2014-01-04 @ 09:04:10

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0