♡ Förbannade skit diabetes

Faan.  Har legat så jävla bra i blodsockret senaste veckan/orna så det är sjukt!  
Roligt o framförallt jävligt skönt. 
 
Igår kväll mådde jag knepigt när jag höll på o somna. Kollade sockret när jag vaknade mitt i natten,  och det låg på 16, 5 jag har aldrig så högt socker!  O framförallt INTE på nätterna.  Tog extra insulin, o låg på 17, 8 imorse. . Huuuh!? JAG FÖRSTÅR INTE!?!?
 
O det ger mig ångest.. bytte förvisso ampull igår, skulle ju kunna vara det att den är dålig? 
Glömde ju även ta mina tradolan igår, men mitt bs brukar inte påverkas av det ju!?  :-/
 
Aaah! Har tagit extra insulin nu på morgonen iaf, från samma ampull som igår då förvisso.  Meen just nu kan jag väl inte göra så mkt mer än o vänta två timmar och se vart det bär iväg.. o har jag inte fått ner det byter jag ampull o tar det därifrån.  Hoppas innerligt att det är det som tjorvat. Så jag inte håller på att bli sjuk. (Då brukar ju oxå sockret skena.) Har ju som tur är inga tecken alls på nån sjuka av något slag, så jag hoppas verkligen inte det är något skit på väg! 
 
Jävla skit, vad sur och less jag blir!  O tålamod är ju inget jag har så mycket av heller direkt.. gaah!
 
 

Era tankar..
Postat av: MarielleGrääs

ja vad roligt :D våran jul har aldrig varit tråkigare, haha.
hoppas ni hade det mysigt. puss&kram!

2013-12-27 @ 13:49:27
URL: http://www.nattstad.se/lenamarielle

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0