♡ Hemma

Syrran är hämtad på flyget och är alltså äntligen hemma!  O Lowa är hämtad hos mormorn, så nu är familjen komplett igen!  :)
 
När jag o barnen for hem var jag helt ur fas. Så jäkla trött så jag ville bara grina, alternativt gräva ner mig i en grop o försvinna en stund.. Edwin vaknade när vi parkerade hemma på gården, sur som en citron!  
Han o jag har därför legat på sängen o tagit igen oss lite medans pappan stekte pannkakor!  O nu är vi lite gladare.. ;)
 
När han somnat ska jag och Lowa ta tag i knäcken! :) o förhoppningsvis få lite mera jul här hemma..
Imorgon kommer förhoppningsvis Millie med föräldrar och hälsar på.  Det ser vi framemot!  ♡
 
Åh, vad jag är glad över ALLA fina människor vi har i vårat liv. Jag blir alldeles varm i hjärtat av att tänka på er!  ♡☆★☆♡
 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0