♡ Julafton

Skinkan är klar.
Huset städat.
Paketen färdig inslagna, o på plats under granen! 
Ungarna sover, o mamman har t om fått duscha i lugn o ro.
Gubben och syrran snarkar också.
 
Så nu kan det få bli julafton! ;)
 
Ser framemot en mysig dag, med glada ungar o massa god mat! ♡
 
Tänker också lite extra på alla ensamma och på dom som har det svårt.
O på saknade vänner, som inte längre finns ibland oss! ♡♥♡
O farmor o farfar! ♡
Ni fattas oss, allihopa!
 
 
Jag o Edwin har rännt runt o fixat det sista idag. Var till Orrviken en sväng oxå, blev bjuden på fika hos Håkan o Ingrid.  Delade ut lite klappar till högt älskade små trollungar!  O hade till o med turen att få snusa lite på en av tre!;) o en liten surrstund med mamman! ♡
Lowa plockade vi upp hos farfarn på väg hem! O hann med lite bus där också! :)
 
Mostern kom några timmar senare med bussen. 
Lowa sover förövrigt tryggt bredvid moster i gästrummet inatt.. Gullunge! 
 
Näe, nu ska jag minsann också sova! 
 
 
God Jul till er! Hoppas ni får riktigt fina, och mysiga dagar nu! Med mycket god mat, o roliga klappar!  ♡ 
 
 
 
 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0