♡ Kolsvart

Kortaste o mörkaste dagen idag, grett det!  Nu blire bara ljusare ju! 
 
Jag o Edwin har varit vakna halva natten känns det som.  Han vaknade vid två och var så ledsen, så jag tog med han till våran säng och trodde han skulle somna om.  Vad i hela fridens dagar fick mig att tro det! ? Det funkar ju inte så..vilket man kan tycka att jag borde lärt mig.. Näerå, det snurrades o snurrades.  Skrattades och busades. Varför skulle vi sova? 
 
När han tillslut somnade låg han på tvärn över hela sängen.  
Varför tog jag inte bara upp han, tröstade o lugnade.  O sen la ner han i sin säng.  Då hade hela proceduren tagit max 15 minuter. 
Varför tänker man inte klart mitt i natten? 
 
 
Näe, frukost nu o sen mot flyget för att hämta syrran!  :) O idag kommer Lowa hem oxå! ♡♥♡
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0