♡ Lång dag..

Shiit, känns som klockan är middagstid, dock ere länge dit..
 
Snärjigt imorse, Lowa skulle på skolan o bilen skulle på verkstad.  Framvagnsinställning, inte en dag för tidigt! Klockan nio var både onge o bil lämnat.  Jag tänkte ta en tur på Rusta för lite nödvändigheter.. jojo, dom öppnar ju inte förrän tio.  Så då tänkte jag va smart o köpa blöjor o sånt på Coop, eftersom de alltid är 20% med medlemskort... Blev då hyfsat lej när jag ska betala och inser att jag INTE har coopkortet i plånboken!  Så jävla typiskt, när man går in bara för o handla just de! Kassörskan var dock så jäkla snäll att hon slog in rabatt iaf! :) Ibland har man tur! ☆
 
Har skruvat ihop en adventstjärna nu o fått upp på Edwins rum.. Stackarn måste ju också få lite jul.. Tur han har en snäll syster som åtminstone ställt in några tomtar i fönstret åt han. . ;)
Har varit flitig o fått upp både gardinfästen och gardiner i köket också.. Blev riktigt fint och lite mera julstämning! :) Mysigt! 
LillTornadon har dessutom varit vaken under tiden..
 
Nu ska jag lägga han, o få lite mera gjort. . O sen kanske vi tar en tur till Ulrica o Märtis!  ♡
 
 
 
Vårat fina, fina hus! ♡
 
 

Era tankar..
Postat av: ♥ Tirja ♥

Är så glad för eran skull, för huset och allt! <3
Det ser himla mysigt ut!!
Längtar tills vi kan komma och hälsa på!!

Puss

2013-12-11 @ 16:06:10
URL: http://tirja.blogg.se/
Postat av: TiNA

De ska bli kul att se hemmet i lite mera ordning ;)
Have fun i Svall imorn då b-rudar och slösa en slant åt mig med ♡

2013-12-11 @ 19:28:56
URL: http://winatina.blogspot.com

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0