♡ Mysungar!

Trots gnäll o grin.  Knöl o stök.
Tjat o bråk. Hot och mutor. 
Sömnlöshet och total utmattning. 
Så älskar jag ju mina barn mer än allt! Skulle verkligen göra allt för dom, o lite till!  ♡
 
O dom är såna jäkla mysungar! ♡
 
Jag och Lowa har härjat på här hemma ikväll.. Kokat knäck och riskola.  Röjt flyttlådor o fått upp granen.  O mera julpynt! 
Efter nån tinmes stök med granen är en hjärnblödning närmare än man kan tro.. 
Exakt hur mycket kan en gran luta!?
Inser ju nu varför det vanligtvis inte är jag som brukar fixa den...
 
 
Nu ska jag attacksova, o hoppas på att LillTornadon också är inställd på sovmorgon imorn! 
För allas skull! 
 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0