♡ Varför gör jag alltid så här?

Varför kan inte jag göra en sak åt gången?
O varför är det så förbaskat svårt o sätta igång med det som ska göras?
 
Först gör jag ingenting, ingenting och ingenting.  Sen när jag äntligen sätter igång, så ska jag göra allt samtidigt?  
Så jävla typiskt mig.. o jag blir så frustrerad över mig själv. 
 
Edwin har varit världens suraste 1åring sen vi kom ifrån stan, i stort sett hela tiden. Vid halvsex var jag på väg att lägga han, då han även var skit trött. 
O huxflux stod Persson och Sixten i hallen.  På en millisekund var Edwin en solstråle o tröttheten som bortblåst! ;)
Kidsen härja o jag o Persson drack Cola och surrade strunt!  Ett mycket trevligt inslag i våran tråkiga eftermiddag/kväll.. :)
 
Det var efter den energipåfyllningen de slesket sig. Jag åt en kass o sen middag i soffan och fastnade en timme.  Sen fick jag eld i arslet och slängde in revbensspjällen i ugnen.  (Faan, vad jag tjatar om dessa) Fick samtidigt för mig att fortsätta göra iordning Lowas rum, sätta upp saker i hallen och fortsätta tömma lådor.  Huur många flyttlådor kan man ha? O hur lång tid ska det behöva ta o tömma dessa!? 
Vi har dessutom en drös i garaget.  Gee mig lite energi! 
Har satt julafton som slutmål för lådorna här uppe. O har förbjudit mig själv att ens överväga o sätta upp granen innan lådorna är väck!
Får se hur det går...
 
Julefrid,julefrid...
 
Å förresten,  vad fan är struvor för nåt?  Är det verkligen gott? 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0