Lyx!

Lowa har fixat middag till mig idag! Go tjejen! :)
å nu står hon o diskar,jag blir ju bortskämd rentav.. Edwin ligger o tar igen sig lite,o jag passar på att leka lite med Lowas iPad.. Det är väl bra arbetsfördelning? ;)
 
Har lite svårt o komma överens med den bara,så det känns knöligt o blogga ifrån den.. Meen,man kanske lär sig.. Om inte annat så startar ju datorn fortfarande,ibland. När den själv vill kan man väl sälja.. Ungefär som med audin!! Förbannade skitgrejer!
 
Helgen hos syrran var iaf toppen,på alla sätt o vis! Å flygresan gick också bra, o båda barnen var så snälla o "duktiga"! Så det kan absolut bli fler resor.. :)
 
Den här helgen som har varit,har vi nästan bara varit hemma o myst! Inte gjort särskilt mkt alls och det har varit förbaskat skönt! I lördagskväll hängde vi dock med Olovsson/Persson. En riktig myskväll,rakt igenom! Å det behövdes.. 
 
 
 
      
 
 
 
 
   
 
   
 
   
 
 

Era tankar..
Postat av: MarielleGrääs

tack så himla mycket! du har så rätt i
det du skriver och egentligen borde
jag inte gå ut och försvara hur jag
väljer att leva mitt liv.
men det blir automatiskt då jag stött
på människor hela mitt liv som ska
lägga sig i och tycka till om
saker jag ska/vill göra.
tack så mycket för dina kloka ord :)

2013-02-06 @ 00:05:36
URL: http://mariellegraas.blogg.se
Postat av: MarielleGrääs

ja det är skönt att utvecklingen går
framåt. vi har ju varit så oroliga över att
något ska bli lidande pga henne tuffa start.
hahaha dedär är så sjukt typiskt.
jag har alltid med mig handdukar
vart jag än går, och alltid i beredskap
efter matning. men inte då när man
skulle behövt den som mest.
haha jag förstår att du skämdes, men
det är sånt som händer.
dock har väl inte alla lika god
förståelse över det, haha.
jag skäms också, blir alldeles röd
i ansiktet och vet inte vart jag ska ta vägen, haha :P

2013-02-20 @ 15:57:57
URL: http://mariellegraas.blogg.se
Postat av: MarielleGrääs

tack ska du ha :)
haha jag städade igår ändå, och det
får jag lida för nu. fick feber inatt
och mår inte alls bra idag.
ska aldrig mera trotsa kroppen så :P

ja lite semester hemma skulle
vara skönt, och det verkar som vi
kanske tar oss iväg ändå.
hon mår redan bättre så nu
ser det ljusare ut :D
såg förresten att detta är min tredje
kommentar på samma inlägg, haha.
dags att uppdatera tror jag ;) kram på dig!

2013-02-21 @ 15:42:40
URL: http://mariellegraas.blogg.se

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0