♥ Evigheter

 
 
Ja, verkligen en evighet sen det skrevs något sist..
Har väl helt saknar motivation. Mycket har hänt sen sist.. Inget spännande för er nyfikna o gotta i er dock! ;)
Utan livet har väl liksom bara flytit på,på nå vänster..
Vi har varit på den jobbigaste, men finaste begravning någonsin.
Det var tufft, och jävligt jobbigt. Men ändå,så fint!
O som vi saknar våran vän.
 
Har ju bokat en resa ner till syrran också, så på Onsdag far vi..  Lowa håller på o längtar ihjäl sig!
Hon har ju hunnit flytta upp till Stockholm, så det är ju inte så långt längre! Men jaa, jag vet att efter resan till Kalmar så lovade jag mig själv, o aldrig mer resa själv med barna.. Meeen, så fort man glömmer! ;)
 
Var till Bräcke med jobbet,förra veckan. Så Edwin fick provåka tåg. Den resan tog 45 minuter, resan till Stockholm tar fem timmar, deeet kan bli spännande! Jisses!
Aja, blir nog bra.. Fram lär vi väl komma!
 
Lowa har äntligen fått sommarlov också, o jäklarns ni så gött o slippa dessa tidiga mornar!
Har ju två kids, som faktiskt gillar o sova! Så det är sällan vi är uppe före halvnio,nio!
Det är gött! O vi är nog rätt bortskämda!
Edwin hade ju nån period där runt fem månader, då han började vakna om nätterna.. Annars har han sovit hela nätterna sen han var två månader. Vakna o äta på natten perioden gick dock över. Till mamman o pappans stora glädje! :) Så nu sover han ungefär 19.30/20.00- 08.30.. Heelt okej! =)
 
Fasen,skulle vilja stoppa tiden.. Lillkillen börjar ju bli så stor, känner att man hinner ju inte riktigt med! :O
Klyschigt jag vet, men bebistiden går verkligen sjukt fort, o man hinner inte med..
Försöker dock njuta av min mammaledighet,till fullo!
Vill ju inte att min lilla bebis ska bli stor,så fort!
Tur de ploppar ut små bebisar lite här o där,framöver! ;)
 
Göllets efterlängtade lille Alfons har ju kommit också!! Underbara lilla goknärt!
Edwin blev plötsligt så mycket större! Jisses alltså!
För o inte tala om Lowa.
Jag kan på riktigt inte förstå att jag har en liten tjej, som fyller NIO år till hösten.
Det är heelt sinnessjukt!
 
 
Näe, ska ta o ta tag i hemmet nu. Tvättberget, är troget det.. Som bara väntar,o väntar!
Ska dra ett varv med dammsugaren också!
O meka ihop Dorrans nya leksak tillsammans med Lowa.
Edwin sussar, o pappan i familjen kom hem vid nio imorse, efter en lååång jobbnatt. Så han ligger också o trynar!
 
Jo, kan ju bjuppa på lite bilder.. för de har jag!
Uppdaterar nååågot oftare på Instagram än här! ;)
 
 
 Älskade ungar!
     
 
Skolavslutningsfina kids!  
   
 
 Mys med tremänningen Oline, hos gammelmomman!
   
 
Playdate med Cornelia
 
Överraskade Lowa, med en tripp till Galhammarn o Bananen..
 
Edwin blev uppassad av mina dagisbarn, på utflykten! ;)
  
 
Jag o Edwin var med på Vår ruset! Så jag är stolt,o Edwin med!;)
   
 
Stortroll o Lilltroll! :)
   
 
 
 
 
 

Era tankar..
Postat av: TiNAWiNA

2013-06-18 @ 23:22:26
URL: http://winatina.blogspot.com

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0