♡ Flytt, kalas å smärre panik!

Ett års kalas imorgon, och till helgen går flyttlasset!  Jisses alltså, vet inte riktigt vart eller på vad jag ska fokusera!  Lowa har dansshow hela helgen också.. 
Känner lite panik,  ska baka och göra tårtorna idag!
Å städa, så det är hyfsat iallafall.  Vill packa lite mer också, varför vet jag egentligen inte, då vi sagt att vi ska ta packandet EFTER imorgon.  Men man vill ju vara Så jävla duktig också!  Så typiskt mig på nåt vis.. Varför? 
 
Vi har ju som tre dagar tillsammans då vi kan packa klart o greja innan själva flyttlasset går. .
Måste släppa det här lite!  Paket skall ju slås in också, o ballonger blåsas!  Ungarna ska underhållas o utfodras, o kanske få lite uppmärksamhet också. 
 
Igår hade jag o Lowa lite tjejmys, hår&nagel fix, o massa surr och mys!  ♡
Det behövde vi..
 
Ååh, nu vill jag att flytten ska vara över, och att vi får börja komma iordning i vårt nya hem.
Jag vill ha lugn och ro. Harmoni liksom!  Klyschigt? 
Är less på kaos och strul.  Stress och panik. Allt ska göras samtidigt, och blä!
Lugn och ro. När!? 
 
Är så otroligt glad över min fina familj, det är dom som får mig att kliva upp på morgonen.. Jag älskar dom, så det gör ont ibland!  ♡
Å våra fina vänner,  ovärderliga. ♡
 
Näe, tårtbak! :)
 
 
 
Ett år imorgon! Lilltroll.. ♡

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0