♡ Fredag hela dagen..

Fredagsmyset då?  Hur blev det med det? 
Jo, Edwin snorar så middags sällskapet uteblev av förklarliga själ.. ♡ Den lille mannen har dessutom inte sovit nästan nånting idag, så framåt kvällningen var han ju sådär lagomt rolig att hänga med.. o ingen var nog nöjdare än jag när han dunade in där strax före sju. .
Övriga i familjen intog ryggläge på soffan och kika på tv och surrade.  Vid nio,dunade den här jag delar brevlådan med in. Lowa är dock inte den som är den, så hon och jag har kikat på idol och haft lite tjejhäng.. Inte alls så dumt! :) 
Nu sover dock alla, och jag borde göra dom sällskap.  Men den här Grey alltså. Allt är ju hans fel just nu..
Imorgon och inatt är det ju min sovtid, så imorgon blir det verkligen sovmorgon! Så jag har ju egentligen ingen brådska att somna. . ;)
 
Näe, ska klura lite på vad vi kan tänkas ska ta oss för med imorgon.. 
Tips och idéer mottages tacksamt! ;)
 
 
 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0