♡ Fredag

Fredag och helg igen.. Gött! :)
Mannen i huset kom hem redan igårkväll, vilket var toppen! :) Vi lyxade till det med en riktig myskväll, allihopa! Åt gott o bara mys i soffan.. Det behövdes verkligen. 
 
Var på djungelhuset igår på dagen, fick sällskap av Tirja o barnen oxå! :) Trevligt!:)  Men jisses vad slut i huvudet man blir av att vara där..
Var helt slut igårkväll.  Tycker det är jobbigt o vara uppi så mycket folk, vette tusan vad det är som gör det.  Men det känns som huvudet är fullt av gröt. Även när jag inte är på Djungelhuset! ;) och orken är liksom helt bortblåst!  Känner mig typ konstant less och utmattad.  Inte så coolt. 
 
Idag är det exakt en månad till flytt, och det känns faktiskt riktigt bra.. Det kommer bli bra! :)
Känns lite gruvensamt oxå, det erkänner jag.  Men jag är samtidigt säker på att det här blir toppen, för hela familjen!  ♡
Jag avskyr dock själva flyttandet.. usch för o packa o allt runt i kring!  Hahaha! :)
 
Exakt 26 dagar tills lillebrorn fyller 1år oxå.. jag skulle vilja pausa tiden.  Åh,Det här året har varit så himla upp o ner, så det är sjukt! Så mycket ilska, sorg och frustration.  Samtidigt sjuk glädje över våra barn, o allt med dom!  ♡ o alla små knoddar som pluppat ut! O alla fina människor som finns runt omkring.  ♡♡♡ 
 
Nu ska här fixas lite mat o sånt.  I helgen blire bara lugnt.. Ska på gravarna och tända lite ljus oxå, såklart!  ♡ 

Era tankar..

Dina tankar:

Vem är jag:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Min Blogg:

Det här vill jag säja.. :):

Trackback
RSS 2.0